Net zo’n goeie kop als Brad Pitt? Dat kan!  

Brad Pitt klust bij: hij brengt een eigen huidverzorgingslijn op de markt: Le Domaine. Begin maar alvast te sparen.

Een glanzende acteercarrière, affaires met ’s werelds mooiste vrouwen en gerekend worden tot de meest begeerlijke mannen op aarde. De meesten van ons zouden met één van deze drie al heel tevreden zijn, maar voor Brad Pitt (58) is het business as usual.

Le Domaine

Tijd voor een nieuw project dus. En dat is er in de vorm van de huidverzorgingslijn Le Domaine. De serie producten is ontwikkeld met de familie Perrin, wijnboeren  van Château Beaucastel, met wie Pitt al samenwerkt voor dat ándere side project: zijn eigen wijn: Chateau Miraval Cotes de Provence Rose.

Terug naar de verzorgingslijn: Pitt vertelde onlangs in een interview dat hij zorg voor zijn eigen huid eindelijk erg serieus neemt. Wat te danken is aan Jean Black, de visagiste met wie hij al dertig jaar samenwerkt en dat er al die tijd al in aan het hameren is. Nu is het vochtinbrengende kwartje dus eindelijk gevallen, al wil Pitt het wel graag simpel houden.

Antioxidanten

Er is vijftien jaar over gedaan om de producten in Le Domaine te ontwikkelen. Unique Selling Point is de link met druiven en wijn. Beiden zitten bomvol antioxidanten en zoals bekend versterken deze stofjes ook de huid en beschermen tegen invloeden van buitenaf.  Met name wordt ingezet op GSM10, een gepatenteerd molecuul dat een anti-huidverouderende werking zou hebben, en ProGr3, dat een stimulerend effect zou hebben op de huidcellen.

De producten zijn zowel voor mannen als vrouwen geschikt.  De lijn bestaat uit een serum, twee crèmes waarvan een met een lichte textuur en een reinigende emulsie. Je bestelt ze hier!

De prijzen lopen uiteen van €70 tot €350. Alle verpakkingen zijn navulbaar.