Stop de persen! Het Franse lingeriemerk Chantelle heeft een nieuwe lingerielijn, genaamd Chantelle X. Dat is niet zomaar een lijn, maar “seductie die ingaat tegen de traditionele codes van de lingerie”, wat een dure manier is om te zeggen dat het sleutelwoord hier ‘verleiding’ is.
De feestdagen komen eraan, en zolang je het niet te pikant maakt (zo blijkt uit onderzoek), is lingerie nog altijd een favoriet kado om te ontvangen.
Chantelle is een Frans lingeriemerk dat valt onder de Groupe Chantelle, waaronder ook het merk Passionata valt. Van Chantelle zou je kunnen zeggen dat de collecties behalve verleidelijk en luxueus, ook een tikkeltje degelijk van karakter zijn. De nieuwe lijn Chantelle X is wat dat aangaat iets kruidiger van toon.
De ontwerpen zijn gedurfder, ja zelfs extravaganter dan we gewend zijn van het merk.
Onder Chantelle X vallen vier sub-lijnen: Impulse, Magnetic, No icons, Singular. Impulse is de klassiekste (denk: kant), Magnetic de transparantste (met borduurwerk), No icons het sportiefste en Singular het meest speelse.
Prijzen voor bh’s liggen tussen de 75 en 135 euro. Onderbroeken zijn goedkoper, maar nog altijd enigszins aan de prijs: tussen de 45 en 75 euro. Maar goed, voor je teerbeminde is niets goed genoeg uiteraard.