De nieuwe lijn Curvaceous van het Nederlandse lingeriemerk Hunkemöller is ontworpen om het lichaam te flatteren en, indien gewenst, te liften. De lijn is er voor iedere maat en vorm, van 70A tot 80J en van XS tot 3XL. Zoals ze zeggen bij Hunkemöller: “Je hoeft jouw vormen niet te verhullen. Durf Curvaceous te zijn en rock die curves!” Gelijk hebben ze. Rock on!
Wat vinden we in de Curvaceous-collectie? Kimono’s, nachtjurken, longline bh’s, bustiers, body’s met cut-outs (voor op die baggy jeans) of bh’s in transparante stof. Een breed assortiment dus, leuk.
In de campagne van Hunkemöller zien we het Nederlandse model Joann van den Herik, maar ook de Canadese Malaika Terry en de Engelse Cinzia Baylis-Zullo.
Eind vorig jaar had Hunkemöller ook al zo'n mooie collectie. Toen in samenwerking met Nyakim Gatwech.
Volgens Joann van den Herik gaat Curvaceous over het vinden van de kracht in je eigen lichaam: “Mijn lichaam is een kaart en mijn rondingen vertellen een verhaal. Elke streep striae en elke curve maakt deel uit van mijn lichaam en ik ben trots op hoe mijn lichaam me overal naartoe brengt en mijzelf én anderen inspireert.”
De volledige Curvaceous-collectie van Hunkemöller vind je hier.