Het Franse lingeriemerk Chantelle (sinds 1876) introduceert voor dit najaar een collectie die ze de naam Graphic Allure hebben gegeven. Die collectie wordt gekenmerkt door een speelse mix van grafisch kant, subtiele bandjes en juwelen.
Uit het persbericht van Chantelle citeren we: “In de lingeriecollectie van Chantelle staan vrouwen als krijgers centraal. Ze claimen zelfvertrouwen, doorbreken stereotypen en staan symbool voor een mysterieuze en erotische kracht.”
Andere termen waarmee het lingeriemerk strooit: empowerment, elegantie en comfort. Volgens Chantelle hebben we hier te maken met een nieuwe trend in de lingerie, die van The Warrior. Zowel het paard, de wolf, als de Afghaanse windhond en de valk moet je wel zelf aanschaffen. Net als het zwaard.
In de collectie herkennen we transparante tule, maar ook kleurrijk borduurwerk, dus zowel romantisch en stoer. Leuk.
Chantelle is een Frans lingeriemerk dat valt onder de Groupe Chantelle, waaronder ook het merk Passionata valt. Van Chantelle zou je kunnen zeggen dat de collecties behalve verleidelijk en luxueus, ook een tikkeltje degelijk van karakter zijn. De nieuwe lijn voegt er een strijdlustig element aan toe.