Het Franse Evian introduceert deze week een interessante samenwerking met Pharrell Williams (normaal gesproken muziekartiest, maar tegenwoordig vooral bekend als ontwerper bij Louis Vuitton). Het betreft twee opvallende flessen die in gelimiteerde oplage worden uitgegeven: één plat en één bruisend (ModMod kiest bruisend). De flessen verschijnen onder de paraplu van Humanrace, het huidverzorgings- en lifestylemerk van Pharrell Williams.
Na de lancering van de Mountain of Youth-campagne van eerder dit jaar, benadrukt Evian opnieuw hun jonge geest met een inscriptie in de flessen van Pharrell: This is the Fountain of Youth. We durven geen garantie te geven dat het water daadwerkelijk uit de Fontein van de Eeuwige Jeugd komt, maar zowel Evian als Pharrell Williams menen: welzijn begint met water.
Hoe(d) invloedrijk is Pharrell Williams?
Zegt Pharrell Williams: “Staying hydrated is fundamental. Deze flessen staan voor meer dan alleen maar water, ze herinneren ons eraan dat voor jezelf zorgen leuk is. De Fountain of Youth-zin op de fles is bedoeld om een gesprek op gang te brengen aan de eettafels. Het herinnert ons aan de fundamentele rol die water speelt bij ons welzijn.”
Evian x Pharell Wiliams mineraalwater 750 ml – €5,95