De 10 raarste hotelklachten

Een te knappe ober, een snurkende vriendin of een zee die te blauw is.

Wat hierboven in de intro staat zijn zomaar een paar van de meest vreemde hotelklachten die personeel over zich heen krijgt volgens een recent onderzoek van ticketsite Skyscanner.

Skyscanner vroeg 400 hotelmedewerkers naar hun top tien raarste en meest ongewone klachten van klanten. En dan niet eens van VIP’s, maar van ‘gewone’ hotelgasten. Te koud ijs kwam ook langs of té witte lakens. Ja, serieus.

Nog een mooie: geen uitzicht op zee in een hotel in de chique Londense wijk Mayfair. Na de tien raarste klachten hebben we ook nog de tien meest vreemde verzoeken voor je.

De top 10 raarste klachten:

  1. De lakens zijn te wit.
  2. De zee was te blauw.
  3. Het ijs is te koud.
  4. Het bad is te groot.
  5. Mijn snurkende vriendin hield mij wakker.
  6. Mijn hond had het niet naar z’n zin.
  7. De kamer had geen uitzicht op zee (in Mayfair, Londen).
  8. Er stond geen steak op het vegetarische menu.
  9. De ober was te knap.
  10. De moeder van de bruidegom kreeg de bruidssuite niet aangeboden.

De tien meest vreemde hotelverzoeken:

  1. Elk uur een vers glas water, de hele nacht.
  2. 15 komkommers per dag.
  3. Een toilet gevuld met mineraalwater.
  4. Een bad van honing.
  5. Het geluid van geitenbellen om in slaap te kunnen vallen.
  6. Bij een kipgerecht, alleen de rechterpoten van een kip.
  7. Een dode muis.
  8. Een bad van chocolademelk.
  9. 16 kussens (voor één gast).
  10. Krokodillensoep.