Zien: de zoon van Andrea Pirlo lanceert voetbalshirts

Hoe belangrijk een goede kruiwagen is, wordt eens te meer benadrukt…

Voetballers en mode: dat kan vaak goed gaan, maar ook heel vaak heel fout. Natuurlijk zijn er veel voetballers die zich heel stijlvol doen voorkomen, zie David Beckham. Maar nu hebben we het even over de zakelijke connectie. Dat loopt minder vaak goed af. Remember Underjeans van Frank Rijkaard? Niet? Precies…

Hopelijk gaat het iets beter voor Nicoló Pirlo, inderdaad: de zoon van Andrea Pirlo. Laatstgenoemde kennen we natuurlijk als de allebei-benige geniale middenvelder van onder andere AC Milan en Juventus.

De 116-voudig Italiaanse international kunnen we wel beschouwen als één van de fijnste middenvelders om naar te kijken. Pirlo stond bekend om zijn visie, balcontrole, techniek, creativiteit, feilloze passes en schitterende vrije trappen. Juventus-fans noemden hem niet voor niets Il Professore, Maestro en Mozart. En Pirlo had stijl en klasse en kwam altijd piekfijn voor de dag, zie hieronder. Qua coolness en stijl past Pirlo in het rijtje mannen waar wij ons aan zouden moeten spiegelen. Vinden wij dan…

De zoon van de legendarische nummer 21 van weleer, Nicoló, is nu aan het ontwerpen geslagen en lanceerde onlangs Ventidue, inderdaad ‘22’ in het Italiaans. En het eerdergenoemde kruiwagentje bestaat niet alleen uit paps Andrea, ook de gerenommeerde transferjournalist Fabrizio Romano komt voorbij in de introductievideo op Instagram.

Nicoló vindt dat voetbalshirts niet alleen in stadions te zien moeten zijn, maar vooral ook op straat. Ventidue vaart naar eigen zeggen op de populariteit van het modefenomeen ‘Bloke Core’. Die look bestaat uit een vintage voetbalshirt, spijkerbroek en simpele sneakers. Nicoló’s voetbalshirts hangen dus gewoon tussen al jouw andere dagelijkse kleding in de kast.

Vooralsnog bestaat Ventidue uit twee voetbalshirts: de Blue Jersey en de Red Jersey. Eerstgenoemde heeft een witte basis met blauwe print en rode tekst plus logo’s. De tweede heeft een donkerblauwe basis met rode print en witte belettering en logo’s. We zijn heel benieuwd waarmee Nicoló de komende tijd nog meer mee op de proppen komt.

Meer informatie vind je hier